Trobades i intercanvis

Una altra activitat important per l’escola és la participació dels nostres alumnes en trobades, colònies i intercanvis amb els objectius de:

• Participar en una formació de dimensions més grans de les que disposen habitualment a les respectives escoles (banda, orquestra de corda, orquestra de flautes de bec)
  • Oferir un espai de relació i sociabilitat, coneixent altres professors i establint relacions entre alumnes d'altres escoles de música.
  • Crear espais per a la interrelació entre alumnes de diferents grups d'edats i afavorir l'intercanvi de models i referents.
  • Oferir la possibilitat d'interpretar tant obres característiques de l'instrument com d'altres gèneres i estils.
  • Reforçar la interpretació en públic a través de concerts d'alumnes en auditoris i sales de concert remarcables, on altrament potser no tindrien oportunitat de tocar.