Espais

L'Escola de Música disposa de diferents espais distribuits entre la planta baixa, on es troba la recepció, direcció, la sala polivalent i les aules 1 a la 4. A la 3a planta es troben les aules 5 a 13 i l'Auditori.

Recepció-secretaria: és l'espai que serveix de recepció dels usuaris i del alumnat i permet donar una atenció personalitzada a tothom qui vulgui informar-se sobre l'Escola.

Aules planta baixa: aquest espai disposa de 4 aules distribuides a la planta baixa de l'Escola. Aquestes aules disposen d'un espai important per fer classes de sensibilització i també tenen piano per poder fer classes d'instrument.

Aules 3a Planta: aquest espai es troba situat en la 3a planta del Edifici de l'Ateneu. Està format per 9 aules polivalent i també es pot trobar l'Auditori Montserrat Junyent.

Auditori Montserrat Junyent: aquest espai es troba situat a la 3a planta del edifici de l'Ateneu. És l'espai on es desenvolupen la major part dels concerts d'alumnes que organitza l'Escola.